תוכנית הענק של עיריית חדרה רובע הים יוצאת לדרך

רגע לפני אישור התוכנית באופן סופי: תוכל עם הון עצמי של 199 אלף ₪ בלבד לייצר אקזיט של מאות אחוזים או לחילופין לקבל דירת 4 חדשים בול הים בשווי של כ-3 מיליון ₪!

הוועדה המחוזית עומדת להכריז בקרוב על אישור התוכנית למתחם המגורים הענק והמרהיב של שכונת היוקרה מתחם 2 תוכנית רובע הים. במסגרת השכונה אשר צפויה להיבנות מתוכננות כ- 10,000 יחידות דיור בואו להיות חלק מהפרויקט הענק הזה.

״אחת משכונות היוקרה של חדרה מול הים"
תכנית בולטת זו במאפייניה בהיקפיה ובמיקומה מהווה אבן דרך מרכזית במימוש חזון העיר לאיכות גבוהה של חיים עירוניים, מגוון פעילויות ושירותים, תיירות, תרבות רווחה ועוד. פיתוח התכנית יתרום באופן משמעותי לתושבי חדרה והאזור ובפרט לתושבי גבעת אולגה וקדמת ים על ידי העצמת הפוטנציאלים הטבעיים כגון חוף הים ונחל חדרה ועל ידי יצירת חדשים כגון מוקדי מסחר, אזורי תיירות צירים ירוקים וכיו"ב.

תכנית מתאר לעיר חדרה – חד2020/ אושרה במאי 2014 וקבעה הוראות לפיתוח מתחם .02 תכנית זו מפרטת את תכנית המתאר להקמת רובע מגורים חדש במתחם 02 – עתודת השטח לפיתוח הגדולה בחדרה ששטחה כ2,700- דונם. מיקום התכנית ייחודי ומשלב רצועת חוף ים ארוכה המתמזגת עם נחל חדרה בצפון המתחם ולאורכו פארק עירוני רחב .

הבינוי המוצע מורכב מבנייה רוויה למגורים עבור 10,000 יח"ד בצפיפות ממוצעת של כ16.3- יח"ד לדונם נטו, ממוקדים וחזיתות מסחריות לשרות תושבי השכונה מחד ומאידך לשימושים כלל עירוניים ולמבקרים ומפריסת מבני ציבור לחינוך, חברה, דת וקהילה. בנוסף, לאורך קו החוף, נפרסת שורת בתי מלון אשר מצידם המערבי פותחים חזית מסחרית , לשירות הטיילת ומצידם המזרחי, מעבר לקו ה300- מ' מקו המים העליון, משתלבים עם מגורים.

השקעה עם פוטנציאל רווח שלא רואים בכל יום
עלות הקרקע כיום היא 349 אלף ₪ אך החודש הקרוב בלבד ניתנת הנחה של 20 אלף ₪  (329 אלף ₪), במחיר זה תוכלו לקבל 125 מ"ר רשומים על שמכם בטאבו. גם במקרה ואין באפשרותכם את ההון העצמי הנדרש, תוכלו לקבל מימון של עד 50% מהעלות! חשוב לציין, הקרקע, אשר כבר מוגדרת עם ייעוד עתידי למגורים, הינה קרקע פרטית – לא מדובר בקבוצות רכישה למיניהם ולא באדמת מנהל.

מעבר לכך, מדובר בהשקעה סחירה שתוכלו למכור בכל שלב עד ליום שיתקבל היתר הבניה.
הצפי הוא לכך שהקרקע תופשר לבניה בקרוב .! שווי הקרקע צפוי לעלות ככל שהזמן עובר, כלומר ככל שתמהרו לרכוש את הקרקע תוכלו ליהנות מרווח גדול יותר ולמכור בכל עת שתרצו כדי לממש את הרווח.

שתי אפשרויות השקעה לבחירתכם
המשקיע יוכל לבחור בין שתי אפשרויות, האופציה הראשונה היא למכור את הקרקע לקבלן שיזכה במכרז בשווי שוק המוערך בכ- ₪1,300,000 – מילים אחרות עסקת פליפ בה תוכלו להרוויח מאות אחוזים.
ומנגד האופציה השנייה – להמשיך עם הקבלן לדירת 4 חדרים של כ- 110 מ״ר עם עלות בנייה של כ- ₪750,0000, אותם תוכלו לקבל במימון מלא של 100% מהבנק כהלוואה או משכנתא  וקבלתם דירה אשר שוויה בשוק מוערך כעת בכ- ₪3.000.000.

מתעניינים בדירה מול הים? השאירו פרטים:

הקרקע אינה זמינה לבנייה

התמונות להמחשה בלבד | תנאי שימוש ומדיניות הפרטיות

גלילה לראש העמוד