כמה עולה ניסור בטון

קידוח בטון

מחירי עבודת ניסור בטון; המחירים מתומחרים ומשתנים לפי מטר ולפי גודל העבודה; חברה אמינה שיש לה רישיון לעבודה בגובה; השכרת מכולות לפינוי פסולת בניין

כל אחד שעוסק בשיפוץ הבית חייב לקחת בחשבון ניסור בטון. הוא הכרחי בכל שיפוץ. מהריסת קיר ועד פתיחת דלת. המחירים בשוק משתנים בין ספק לספק. לכן אנו ב"מנסרים" יצרנו עבורכם מחירון כדי להנגיש לכם את הידע למחירי השוק. 

המחירון שלנו מורכב מכמה וכמה סוגים של עבודות ניסור, כמו ניסור בטון לדלת או לחלון, ניסור בטון להורדת קיר, חציבה בבטון ועוד…  

מה חשוב לדעת לפני שמקבלים הצעת מחיר?

לפני שאת ניגשים לסגור עם חברה המבצעת את העבודה, יש לקחת בחשבון שהמחיר יכול להשתנות בהתאם לסוג העבודה. המחירון שאנו נציג בהמשך מתייחס לעבודה ממוצעת, כל פרט יכול לשנות את העלויות. לדוגמא: אם אתם צריכים פינוי פסולת, או האם יש נגישות למקום או אולי צריך מנוף ופיגומים  כדי להגיע למיקום של הניסור. 

המחיר משתנה לפי זמן העבודה בפועל. ככל שהעבודה גדולה יותר המחיר יהיה זול יותר, וכן להיפך. ככל שהעבודה קטנה יותר המחיר ייקבע לפי מטר. המחיר גם תלוי בעובי של הבטון. 

על כן המחיר הסופי נקבע  כשאיש מקצוע מגיע ומעריך את העבודה. לפי זה הוא יקבע הצעת מחיר. 

כמה אמורה לעלות לכם עבודות ניסור? על כך במחירון הבא: 

ניסור בטון לדלת – פתיחת דלת בקיר החל מ-900 ₪

ניסור בטון לחלון – פתיחת חלון החל מ-900 ₪

ניסור רצפת בטון -החל מ-250 ₪ למטר

ניסור גג – פתיחת פתח לקומה החל מ-280 ₪ למטר

ניסור קורות בטון-החל מ-350 ₪ למטר

קידוח חור למייבש כביסה החל מ-300₪

ניסור מדרגות בטון -החל מ-190 ₪ למטר

חציבה בבטון – החל מ-380 ₪ למטר

השכרת מכולות לפינוי פסולת בניין  לשבוע -החל מ-700 תלוי בנפח המכולה 

מה הם תנאי השטח?

כמו שכתבנו, מחיר ניסור בטון משתנה לפי קריטריונים שונים. כמו מה הם תנאי השטח, כמה מטרים מנסרים או חוצבים, מהו העובי של הבטון ומהו זמן העבודה. השוו מחירים וכך תדעו מהו המחיר הנכון לכם. 

ודאו שהחברה אמינה ובעלת ניסיון:

לפני שמזמינים איש מקצוע, חשוב לדעת שהחברה אמינה, שיש להם אנשי מקצוע מוסמכים לעבודות ניסור, היא בעלת וותק וניסיון ויש לה ציוד קידוח וניסור חדשים. 

אנו ב"מנסרים" מספקים שירותי ניסור וחציבה ופינוי פסולת בנייה במקצועיות ובפריסה ארצית. אנו מחזיקים ברשותנו בעלי מקצוע מנוסים אחראים ואמינים. מוזמנים ליצור קשר לקבלת הצעת מחיר.

לקבלת פנייה לניסור או קידוח בטון

תוכן עניינים

גלילה לראש העמוד