פתיחת דלת בבטון

פתיחת דלת בטון

כמעט בכל שיפוץ יש פתיחת דלת בבטון. אם בעבר בכדי ליצור פתח לדלת או הרחבת דלת היו משתמשים בפטישי אוויר וקונגו והעבודה הייתה נמשכת כמה ימים. כמובן גם היה הצטברות של כמויות גדולות של לכלוך מיותר. היום, זה פשוט. בתוך כמה שעות על ידי קידוח בטון ביהלום, אפשר ליצור פתח ללא לכלוך מיותר ובעבודה נקיה. כמובן זה תלוי במקצועיות ובניסיון של החברה המבצעת. (ספוליר, חברת מנסרים היא אחלה חברה לזה)

הדברים שיש לבדוק לפני כל ניסור בטון

דבר ראשון לפני שאנחנו ניגשים לתחילת העבודה, אנחנו חייבים לבדוק א. אם יש לנו היתר בניה מתאים. אם אין חייבים להוציא

ב. שאין שום צנרת באותו חלק של הקיר. כמו גז, מים, חשמל. ואם אכן יש צינורות, צריך לקרוא לבעל מקצוע שיבצע מעקף. אם לא נערוך בדיקה מקדימה זה עלול לסכן חיי אדם.

ג. צריך לוודא שניסור דלת לא יגרום לבעיות במבנה. או חס ושלום לקריסה. ולכן יש להביא מהנדס בעל הכשרה  שיבדוק ויערוך חישובים מדויקים לקבוע מה הגודל שאפשר לנסר, והאם זה אפשרי במידה ומדובר בקיר תומך. רק אחרי שנתן אישור וחישב את העומסים שאמורים ליפול על הדלת. אפשר להתחיל במלאכת הניסור. 

ד. שמו לב הקבלן שלכם מחזיק בהיתר ממהנדס לפתיחת הקיר 

עבודת הפתיחת דלת בבטון

לאחר ביצוע החישובים על ידי מהנדס בעל הכשרה מתאימה, מזמינים צוות ניסור שיבצע את העבודה. ניסור בטון לפתיחת הדלת  מתבצע בטכניקת היהלום, בבסיסה עומד מסור דיסק חשמלי המצופה באבקת יהלומים כתושים. בכדי שהמקדח לא ימס מהחום שנוצר על ידי החיכוך, מזרימים מים על הדיסק החשמלי. ועל ידי זה גם יש פחות אבק. 

ישנם כמה סוגי  כלי העבודה המתאימים לביצוע העבודה. זה תלוי בסוג קיר הבטון ואופי המבנה.  ההבדל בין הכלים משפיע גם על המחיר.  

קבלן מקצועי ידייק במיוחד, לא לחתוך גבוה מידי או רחב מידי. 

חשיבות בבטיחות: צריך לשים לב ולוודא שאנשים לא ייפגעו במהלך העבודה בשטח. ולכן צריך להודיע לאנשים שנמצאים בסביבת מקום. ובמידת הצורך לפנותם מאיזור. בכדי לשמור על המקום בטוח. חשוב לעבוד עם כפפות עבות, אוזניות להפחתת הרעש.

.

אצלנו ב"מנסרים"  הקידוח מתבצע על ידי קבלן בטון מקצועי בצורה מדויקת נקייה ובטוחה. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה. 

לקבלת פנייה לניסור או קידוח בטון

תוכן עניינים

גלילה לראש העמוד