מתי משתמשים בניסור סלעים?

ניסור סלעים

כאשר עוסקים בבניה, לפעמים יש בשטח סלעים שצריך להזיז ולנסר. מתי צריכים להשתמש בניסור סלעים? באלו כלים משתמשים לניסור סלעים? האם ניסור סלעים דומה לניסור בטון? כדי למצוא תשובות לשאלות אלו ואחרות, קראו את המאמר שלפניכם:

מתי נצטרך להשתמש בניסור סלעים?

לא רק בפרויקטים גדולים צריך להשתמש בניסור סלעים; לפעמים כאשר אנחנו נרצה להרחיב את הדירה שלנו, אנחנו נגלה שקיר הבית צמוד לסלע כלשהו, ושצריך לנסר את הסלע אם אנחנו רוצים להרחיב את הבית.

בנוסף, לעיתים אנחנו רוצים להסיר חומת אבנים שהוצבה בשטח בעבר, או שלא אכפת לנו להשאיר אותה וכל מה שאנחנו צריכים זה להעביר צינור ניקוז לצידה השני, וגם במקרים אלו אנחנו נצטרך להביא אנשי מקצוע לניסור סלעים.

כמובן, ניסור סלעים רלוונטי גם בעת ביצוע פרויקטים גדולים; אם יש צורך בבניית בניין או כביש, ובשטח מפוזרים סלעים גדולים, ניסור הסלעים לחתיכות קטנות יותר יאפשר את סילוקם והעברתם מהמקום ביתר קלות.

עד כמה קשה לנסר סלעים?

ובכן, סלעים זה עם קשוח, והם לא נכנעים בקלות לכל מסור שמופיע. אמנם יש כמה סוגים של סלעים, חלקם עמידים יותר וחלקם פחות, אבל תמיד צריך להביא אנשי מקצוע שינסרו או יקדחו בסלעים, ובכלל לא מומלץ לנסות לעשות את זה לבד – זה יכול להיות מסוכן מאוד.

עם אלו כלים משתמשים לניסור סלעים?

אם מדובר בסלעים המפוזרים בשטח הרחוק ממקום יישוב, ייתכן שיהיה עדיף לפוצץ אותם, או להשתמש בפטיש הידראולי או פטיש אוויר ("קונגו").

עם זאת, לעיתים מדובר בסלעים הנמצאים קרוב לבניינים, או כאלו שנמצאים ממש מאחורי קיר הבית, ואז יש סכנה שניסור לא בטוח יגרום לפגיעה ביסודות הבניין או בבניינים סמוכים, ואז אי אפשר להשתמש בכלים אלו ויש לפנות לכלים אחרים.

באלו כלים יש להשתמש בניסור סלעים מורכב?

בדיוק כמו שלניסור בטון יש יתרונות רבים ביחס לשיטות אחרות של חיתוך בבטון, כך גם לניסור סלעים באמצעות מסור יהלום יש מעלות רבות על פני שיטות אחרות לפירוק וחיתוך סלעים. ניסור רטוב באמצעות מסור יהלום ייתן לכם את האפשרות לנסר בסלע בצורה עדינה ומדויקת, שלא מרעידה את הבניין כולו ומפחיתה בכמויות הרעש והאבק.

צריכים לנסר איזה סלע מציק? פנו אלינו!

ב'מנסרים' אנחנו מתייחסים לכל פניה בתשומת הלב הראויה לה. נגיש לכם הצעת מחיר אטרקטיבית, נקפיד על הזהירות והבטיחות ונבצע עבודת ניסור בטון רטוב מקצועית ומהירה, וברמה הגבוהה ביותר. צרו קשר!

לקבלת פנייה לניסור או קידוח בטון

תוכן עניינים

גלילה לראש העמוד