כמה עולה קידוח יהלום?

מחיר חור למייבש כביסה

מה צריך לבדוק טרם העבודה; טכניקת קידוח יהלום; מחירון קידוחים 

לא רק בזמן שיפוץ הבית אנו זקוקים לקידוח בבטון, אלא גם אם אנו רוצים לקדוח חור נקודתי למייבש כביסה או לצורך שדרוג ושיפוץ בחדר ממ"ד. קידוח יהלום שונה מניסור בטון. גם העלות של ניסור בטון שונה מקידוח יהלום. הקידוח נועד ליצירת פתחים וחורים עגולים, לעומת זאת, ניסור מתבצע בקווים ישרים. בכל מקרה, בשניהם צריך להביא בעל מקצוע ובעל רישיון אשר מנוסה בהפעלת מכונות קידוח. 

איך עובדת טכניקת קידוח יהלום:

קידוח יהלום עובד בטכניקת מקדחת בטון בצורת כוס המצופה בחתיכות יהלום, החומר החזק בטבע. רק הוא יכול להכריע את הבטון. אחת המעלות של קידוח ביהלום היא שהעבודה היא מאד חדה ומדויקת לעומת קידוח בקונגו שהעבודה אינה מדויקת וגם מלכלכת.  קוטר כוס המקדחה נקבע בהתאם לקוטר של הקידוח שנרצה לקדוח בקיר.  

עלות של קידוח יהלום: 

כל זה משפיע על העלות של הקידוח. לדוגמא: קידוח לצורך יצירת חור למייבש כביסה לפי התקן הישראלי חייבים לקדוח חור בקוטר של מינימום ארבעה צול. לצורך צנרת תשתית של מערכת מיזוג נסתפק בחור בקוטר של שני צול. 

כמה אמורה לעלות לכם עבודות קידוח ביהלום? על כך במחירון הבא:

קידוח בטון חור ניקוז– החל מ-250 ₪ 

קידוח חור למייבש כביסה – ארבעה צול החל מ- 250 ₪ 

קידוח חור למכונת כביסה – ארבעה צול החל מ- 250 ₪

קידוח חור לפתח אוורור – החל מ-250 ₪ 

קידוח בבטון לארובה או לקמין – החל מ-500 ₪ 

קידוח לתשתיות חשמל-החל מ-200 ₪ 

מחירים משתנים לפי פרמטרים שונים:

מחיר קידוח בטון משתנה לפי קריטריונים שונים. כמו מה הם תנאי השטח, לאיזה עומק קודחים, מהו העובי של הבטון וכמה זמן תימשך העבודה. ומהו גודל העבודה. באיזה קוטר קודחים? למשל, קידוח חור בקוטר ששה עד עשרה צול ייקר את עבודה. ולהיפך, מספר קידוחים יוזילו את עלות העבודה. השוו מחירים וכך תדעו מהו המחיר הנכון לכם. 

מה צריך לבדוק טרם העבודה?

לפני שמזמינים איש מקצוע, חשוב לדעת שהחברה אמינה, שיש להם אנשי מקצוע מוסמכים ובעלי רישיון לעבודה בגובה לעבודות קידוח ובעלת וותק וניסיון. חברה שיש לה ציוד קידוח חדש ומשוכלל.

הגעתם לבית חדש? קניתם מייבש כביסה חדש? ב"מנסרים" תקבלו ייעוץ והכוונה ללא התחייבות. שירות מהיר ונקי במיוחד. במחיר הכי משתלם לקידוח חור למכונת הכביסה שלכם. צרו קשר לקבלת הצעת מחיר.

לקבלת פנייה לניסור או קידוח בטון

תוכן עניינים

גלילה לראש העמוד